Akademik ve idari birimler, bütünleşmiş bir Bilgi Yönetim Sistemi kullanarak kalite yönetim süreçlerini desteklemektedir. Ayrıca, sistemin güvenliği, gizliliği ve güvenilirliği sağlanmıştır.
Fakültemizde, Üniversitemiz bünyesinde yer alan Elektronik Belge Yönetim Sistemi, Personel Devam Kontrol Sistemi, Arıza Talep Sistemi, Personel Bilgi Sistemi, Öğrenci Bilgi Sistemi, Harcama Yönetim Sistemi, Kalite Yönetim Bilgi Sistemi ve Etkinlik Takvimi gibi birçok farklı sistemi kapsayan Harran Portal oluşturularak sistemlere tek yerden ulaşma imkânı sağlanmıştır. Mezunlarımızın takibini yapma ve iletişim kurma bağlamında ise Harran Mezun Portalı kullanılmaktadır.
Paydaşlarımızın talep, öneri ve şikayetlerini belirtebilecekleri KYBS sistemi aracılığıyla sorularına cevap verme ve problemlerini çözme felsefesiyle hareket edilmektedir.